hemma!

igår blev flyget fem timmar sent, men vi deppade inte för det. tog oss in till stan igen och satte oss på queens garden och mös med några fler drinkar! men fy vad deppigt att stiga ur i 13 grader! ge mig värmen!


nu har jag packat upp och myser till "våra" låtar som har spelats mest! saknar allt så mycket! nu ska nästa väska packas och sen blir det en höst till i karlskrona. myyyys.

eftersom anna är den som tagit alla fotto har jag inte så många, endast de från min mobil.. men kan visa litegrann :)

första dagen körde vi upp till bergen och badade i "smält snövatten". IIIISkallt, men gud så vackert. verkligen en upplevelse!

vackert va??

 

mina två finingar, tack för en toppenvecka!!

 

 

kleopatrabeach. helt magiskt vatten!

 

och drinkarna var många! mina favoriter blev banana daiquari och strawberry margarita!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0