höst?

känns verkligen som höst idag? Jag går och fryser och det regnar och är hemskt.. fy..

packar ihop mitt liv som jag haft här i tre månader.. man samlar på sig en hel del, tur att jag verkligen har de snällaste föräldrarna som kör mig upp! hade aldrig klarat att ta med allt annars haha. Sen hade pappa köpt en specialcykelhållare (vi har inte dragkrok..) så jag kan få upp min cykel.. men tror ni min cykel går på den? såå retligt, nu får vi låna någon annans bil. menmen blir lika bra :)


igår var jag ju med cicci när hon tävlade i dressyr knockout och det gick toppen för hennes lag, de vann! var riktigt roligt och se och jag agerade även fotograf så tog några fina bilder och filmade deras rundor!

ciccis fina havanna till höger och hennes syster hennesy till vänster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0