kräftskiva+ grillmys

kräftskiva hade vi igår hos mig! ett glatt gäng på 15 pers satt i trädgården och åt kräftor och drack gott! efter ett tag blev det kallt&mörkt så då gick vi in och fortsatte förfesta lite. halv ett tog några av oss taxi ner till stan för att dansa på cardan. hade en riktigt trevlig och rolig kväll! kl 5 tog jag bussen hem och somnade gott en halvtimme senare!

idag kom cicci hem till mig och vi har stekt lite i trädgården. åkte för att handla lite kött och en snabbvisit inom stallet hann vi också med. blev ett dopp på larödbaden innan vi åkte hem till mig igen för att sola lite till...

ikväll kom cicci, jocke, issa, patrik& bell hem till mig så grillade vi och jag och bell åt resten av kräftorna från igår! riktigt riktigt mysigt. vi satt i vår "kolonisstuga" uteplats och där håller det sig rätt varmt så vi satt där länge. det är väl härligt och enkelt det kan vara att ha lite trevligt? toppen vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0