festbloggen.se

Eftersom vardagarna mest består av plugg och träning känns det inte så spännande att skriva om det. Emma och jag ligger i fas (tycker vi..) med vår projektplan och funderar och klurar och skriver. idag fick vi tillbaka vår Barn&vuxna i vården tentan och jag var mer än godkänd!!!! LYCKA DELUXE ;) skönt att få det på svart på vitt..

I lördags festade vi till det hemma hos mig. Johan, Dennis och Christian kom till mig där Johanna redan var och kl 19 började vi med goda hotshots. kvällen gick och mer folk kom; becca, ibbe och björn. Johanna J i klassen som bor övanför mig hade också fest så vi sprang upp och ner. Spelade twister, dansade och drack lite till. Trillade in på Statt och hade otroligt roligt :) Kvällen avslutades hemma hos mig tillsammans med Johanna, Johan och Dennis. Alltid trevligt med sällskap :)
Söndagen var väl alla rätt slitna men mös kvar i sängen och kollade på julkalendern och snackade om allt skit som hänt. Blev donken godis och mys hemma hos Johan och x-antal filmer och spel. världens mysigaste vänner, verkligen.

finingar

 

spelkväll..

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0