Grattis till mig själv

på min födelsedag :)

gick upp tidigt igår, pluggade hela förmiddagen. Emma kom förbi med paket och flera ringde och sjöng så fint ;)
hade skola mellan 13-14.30. Vårt nya tema är inte min grej, forskningsmetoder och vi ska skriva vår projektplan inför C-uppsatsen. Förstår inte vad jag får ut av att kunna forska när jag ska bli sjuksköterska? Tycker att man borde själv kunna välja. aja, antar att det är bra att få en akademisk examen..
tränade efter skolan och sedan hem snabbt och duschade och begav mig till Johanna.
Där var Rebecca och Johan och vi åt god mat som Johanna lagade och mös till bonde söker fru och greys anatomy!

idag ringde klockan också tidigt, dags att börja plugga... efter att kaffet är slut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0