Hej godbitar!

En vecka sedan jag skrev här. Finns en del anledningar till varför jag inte skriver här med.. Framförallt är det otroligt stressigt i skolan, vi ska skriva projektplanen nu och även om jag inte känner mig stressad är jag det undermedvetet, för min kropp har svårt att koppla av och har svårt att somna på kvällarna (vilket är ett tecken hos mig att jag är stressad). Längtar efter jullovet och min goa familj!

Två positiva saker är att jag blivit godkänd på både Läkemedelsberäkningen och Barn&Vuxna i vården tentorna! Lycka lycka!!!! :) Visserligen har jag inte fått se Barn&vuxna tentan, och är faktiskt lite förvånad över att jag blivit godkänd på den, men vi har genomgång på tisdag så får kolla upp det närmare då.. Men de kan väl inte ändra ett G??

Annars flyter livet på, vi julmyser och bara är. Ikväll blir det lite fest hos mig, hoppas på en lika bra kväll som förra lördagen, den var gaaalen! hahaha

annars vet ni att ni kan läsa mer på http://www.sarasdagbok.blogspot.com/. men där skriver jag som sagt bara om min träning och så. Puss på er!!!

 

 

 

 

Varför slutar det oftast såhär???? Dvs, inte på golvet? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0