alla hjärtans dag

har väl inte någon missat. fick världens sötaste kort av min familj. saknar dem såå mycket.

vi var i skolan idag och hade vårt artikelseminarium om just hjärtsjukdomar, lämpligt va? ;) skönt att man kan bocka av ännu en studieuppgift!
sen har eftermiddagen endast bestått av plugg. har bestämt mig för att ha alla sammanfattningar klara tills jag kommer hem till helgen, så att jag kan skriva ut allt ;) har varnat pappa och bett honom köpa mer papper och färg haha.

ikväll körde malin, johanna och jag ett pass bosu och sedan körde vi lite kondition efter!
nu sitter jag nyduschad och heeeelt slut i sängen så kommer nog somna närsom. vilken alla hjärtans dag va? men jag har faktiskt fått träffa några av mina hjärtan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0