allting var så enkelt då

idag var jag uppe med tuppen, bokstavligt talat. halv sex var jag uppe och kl 6 satt jag i bilen till kastrup. meningen var att jag skulle hänga med som sällskap, men jag sov både dit och hem. karl och pappi åkte till schweiz idag för en veckas skidåkning, knappt avis..

mamma och jag körde hem till mormor&morfar med nybakta bullar och massa goda pålägg. känns skönt att bara vara där, se dem och få prata lite med dem. är jobbigt att vara iväg och inte kunna vara i närheten!

sen tog vi en sväng på ikea och handlade lite smått och gått. och eftermiddagen har jag sovit bort. helt otroligt vad man kan vara trött. känns som om en förkylning ligger och lurar...

nu väntar jag på att nagellacket ska torka, sen blir det lite thaimat med mammi för att sedan åka till bell och dricka vin! lite alkohol dödar nog bacillerna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0