en eftermiddag på stan

Emma tyckte att jag behövde rastas från plugget, så hon drog med mig på stan. FARLIGT. csn kom in idag och det har väl försvunnit lika snabbt igen. haha nä riktigt så illa är det kanske inte men nästan.



lösningen på mina sömnproblem? eller jag har något att göra när jag har svårt att somna iaf :) 69 kr på åhlens.


skinnhandskar med dragkedja. behövligt! är trött på mina stickade som bara fastnar i kardborren på jackan.. 299 kr från gina.

söta tygskor till våren. inte lika rutiga som på bilden utan mer ljusblå. dessutom har din sko 20% om man är medlem! studentvänligt ;) priset blev 199 kr från din sko.

jag har ju en thing för cupcakes och lite sånt sött. alltid roligt att bryta en tråkig stil med lite söta ärhängen. urochpen har ju alltid en galen utförsäljning så alla dessa fick jag för 60 kr!


vi avslutade shoppingturen med en kaffe (och kaka..) på waynes. myyyys. sen gick jag hem och umgicks lite med klinisk omvårdnad.. men nu fick jag tråkigt och började pilla med annat. nu borde jag egentligen fixa middag men vad ska man äta ikväll?!

Kommentarer
Postat av: linn.

har dem virade runt en hästsvans och sen lägger man över håret över dem. riktigt festligt! :)

2011-02-27 @ 18:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0