fredag!

om exakt en vecka vaknar jag upp hemma i min säng i helsingborg. det pirrar lite sådär underbart i mig och jag längtar något otroligt! saknar min familj jättemycket! och mina fina fina vänner, ni är bäst.
sen ska jag på ett hemligt möte (som andra bloggare hade skrivit) om exakt en vecka! då får ni hålla tummarna för mig!


nej nu ska jag äta upp och promenera till skolan. föreläsning om smärta idag! kan bli rätt intressant. Hur många gånger har man inte hört att sjukvården inte hjälper en och att patienter har mer ont än vad de egentligen behöver ha? det sägs (enligt våra böcker...) att vi faktiskt är för rädda för att ge ut smärtstillande! vi får väl se vad denna dagen ger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0