godmorgon världen!

vaknade precis upp efter min "lilla" eftermiddagsvila. hade lätt kunnat sova hela kvällen/natten om det inte varit för bosun..

idag skrev jag ju en tenta. och den var svåååår. men jag skrev på allt, även om vissa svar bara var en ren chansning. så nu vill jag att ni håller alla tummar och tår ni har i ca 15 dar ;)
Efter tentan promenerade jag till J som kommit hem från göteborg. Vi åt lunch och gick en snabbis på stan. jag fyndande på systemet, rea på rosé. perfekt inför helgens festligheter!
när Johanna åkte mot praktiken gick jag hem och deckade. fy. 6 veckors stress och ångest släppte idag. jag mår INTE bra!

Kommentarer
Postat av: HELLE

skönt att ha det bakom sig nu då! :)

2011-03-01 @ 11:24:03
URL: http://bellehelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0