ingen lugn helg..

igår ville vi ut igen och vi tjejer tänkte sitta hos mig och mysa och dricka lite vin. det slutade med att björn från basgruppen kom med 3 kompisar och en annan tjej kom och helt plötsligt var vi en del i min lilla lägenhet. inte lugnt :) men fy vad roligt!

idag vaknade jag jättetidigt och behövde girltalk med emma. vi gick och handlade och gick hem till mig och åt pannkaksfrukost tillsammans med johanna och johanna. sen blev det mys hela dagen och nu har johannas kompis johanna åkt tillbaka till göteborg, jättetråkigt. hon blev verkligen en i gänget direkt! önskade att mina tjejkompisar kom hit någongång ;) det är mysigt med besök..

nej nu ska jag krypa ner i sängen och plugga lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0