love you long time

lite för ont i huvudet, lite för trött, lite för mycket pengar har spenderats = sjukt bra kväll

lite (massor) vin hos bell i hennes nya lägenhet tillsammans med bell, lollis, fridis och louise. vid 23 ville vi vidare till en annan förfest och så blev det. men vid halv två blev vi danssugna så då blev det cardinal. ett rätt bra tag :)
massa dans och träffade en del trevligt folk.. vid halv fem gick vi väl och jag har inte åkt taxi till laröd på hundra år, så jag gillade att jag vaknade upp i morse och kom på att jag lurat mig själv. jag tyckte att jag gjorde värsta kapet när jag fick taxin för 250 kr fast pris. hahaha inte konstigt att hon var trevlig mot mig :)

nu ska väskan packas och jag ska tillbaka till verkligheten. imorgon börjar tentaplugget = vi hörs om en vecka!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0