ny vecka!

om ni missat det ;)
vart en sväng i skolan, hade lite basgrupp sen skulle jag och amanda hitta en vårdvetenskaplig artikel om hjärtsvikt. älskar man inte bara medicinsk engelska på 10 sidor? joo..

promenerade hem, det är underbart. bra musik i öronen och känna att benen bara går och så är man helt plötsligt hemma. har pluggat lite och soooovit. min nattsömn är ju rubbad. igår la jag mig vid 20 för jag var såå trött (hade sovit 5 timmar natten mellan lör&sön). men vid 21 vaknade jag igen och var pigg. så det fick bli film och ja en sen kväll helt enkelt.

har även hunnit med ett pass Bosu med malin! nu är det top model som gäller och sedan blir det några timmars plugg till!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0