onsdag..

har lite svårt att hålla reda på dagarna när man mest är hemma, dvs. inte är i skolan. bäst att ha det som rubrik då ;)

ja som ni förstår så har jag då inte varit i skolan idag. timmarna bara springer förbi ändå? vaknade sent och var meeegatrött. tror jag fattas någon vitamin :P sen blev det lite plugg.. inte så mycket som jag hade velat men så är det väl ibland.
kl 17 var jag på loket och var på ännu ett Bosu pass. det är faktiskt jätteroligt. känns lite som om man går på dagis och hoppar på en studsmatta haha. fast mycket jobbigare.
ikväll har jag bara umgåtts med johanna och kikat lite på nip/tuck..

men jag borde kanske sova nu? ska faktiskt till skolan imorgon.. men först tänkte jag se lite på plastikdoktorerna 90210. älskar det haha =) synd att jag inta hittat det förrens nu!


Kommentarer
Postat av: Isabell

men det var ju det programmet som jag visade dig i somras..

2011-02-03 @ 22:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0