snö i karlskrona.

välkommen till min dagliga uppdatering ;)

imorse när jag vaknade upp vart det vitt överallt. jättefint, men nu vill jag ha vår! :) har pluggat, pluggat och pluggat lite till idag. mötte upp johanna på gymmet och körde verkligen hårt. kanske inte så bra med tanke på att jag kände mig lite halvkrasslig igår.. mina "rester" av mandlarna känns lite uppsvullna. det är nackdelen när man tagit bort dem. svårt att avgöra om man är dålig eller inte ;)

ikväll har det blivit lite mys hos johanna och nu ska jag sova.. imorgon är det ytterligare tenta plugg.. skönt att det bara är några dagar kvar, jag börjar bli knäpp på detta nu. vart sjukt trött innan när jag läste, så jag bestämde mig för att sova lite på soffan... tror ni inte att jag drömmer om att jag läser i boken?! inte konstigt att man är trött, man pluggar ju 24/7!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0