sommarjobb fixat!

tack vare bästase Issa har jag ordnat sommarjobb idag. på bergalidens vårdboende. känns jättebra och tror att det kommer ge mig väldigt mycket under sommaren. varför jag valt att arbeta på boende i sommar är för att jag trivdes så bra under min vfu i höstas och som ssk kommer man "aldrig" att arbeta på detta sättet på ett boende, som det ser ut nu iaf. kraven blir ju hårdare.. men jag tror detta kommer bli jättebra! nu ska de bara gå igenom mig på belastningsregistret men det ska nog inte vara några problem.

detta firade issa&jag med genom att shoppa lite i stan. handlade en jättesöt klänning på hm som det inte fanns någon bild på :/ en tunika på gina, lite örhängen och ljus (med doften strawberry buttercream) på yankee candle. kan man göra något annat än att älska den butiken?? synd att den inte finns i kalles!!

 

sen åt vi lunch på mezo. hundra år sedan! träffade en kille i karlskrona som berättade att han hade varit där och fikat och då fick jag sånt otroligt mezosug!!! eftermiddagen spenderade vi hemma hos issa med true blood mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0