1/1 2011

igår hade vi tjejer en riktig myskväll. total omvändning från året innan :P vi åt så himla god mat, drack vin och spelade Lingon, Lådvin & Långkalsonger och skrattade och snackade skit.

"Skryter du över svenska popgrupper du inte ens gillar när du träffar folk utomlands, har du Iittala-glas med klisterlapparna kvar på och har du någon gång applåderat vid en flygplanslandning? Svarade du Ja på någon av dessa frågor så har du antagligen en god chans i det här spelet.

Lingon, lådvin & långkalsonger är ett fantastiskt underhållande spel där du får, eller förlorar poäng beroende på hur typiskt svenskt du beter dig.. på gott och ont. Spelet innehåller mer än 300 träffsäkra frågor om allt från melodifestivalen och foppatofflor till falukorv och mellandagsrea. Ett helkul spel med hög igenkänningsfaktor som garanterat sätter igång lustiga diskussioner!"

hihi det är riktigt roligt och jag lyckades bli mest svensk hahaha. men de andra var inte långt ifrån så jag behöver inte skämmas ;) men tänk så roligt man har åt detta efter ngr glas vin...

Efter att kl var 12 så var vi lite sugna på utgång/fest men vädret var så jävla tradigt så vi bytade om till mys och tog våra täcken och gosade.

men trots att det ändå blev rätt lungt, är jag rätt sliten:s
så nu ska jag krypa ner i sängen, se en film och sova! Ikväll tänkte jag hälsa på världens bästa issa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0