årskrönika

efter att ha läst Malins blogg ville jag också göra en krönika! Men jag orkar inte. Det har hänt så mycket så jag kommer knappt ihåg när det hände :P

så jag tar en terminskrönika..

Vårterminen: Var det bästa på hela året, såklart. gick i fina basgrupp 4 och fick tre kanonvänner som fortfarande är mina favvisar; Emma, Malin &Petter. Jag har nog aldrig festat så mycket som den vårterminen, aldrig träffat så mycket nytt folk, aldrig gjort så mycket nya saker. Flyttade hemifrån, fick lära mig att ta hand om migsjälv, med lite hjälp såklart ;) Mina andra två "utombasgruppsvänner" som betyder väldigt mycket för mig är Johanna&Johanna. Ni förgyller dagarna!

Sommarlovet: Tillbringade jag in fina helsingborg. Jobbade på Max tillsammans med gamla&nya vänner. Hade riktigt roligt och riktigt jobbigt. insåg att det var den sista sommaren, jag orkade inte mer! Jobbade inte jättemycket så jag hann med en massa annat roligt, som en tripp till göteborg med bell. massa stranddagar och massa bus med framför allt Cicci.

Höstterminen: Gick sjukt snabbt, 8 veckors VFU försvann innan de hann börja kändes det som. extremt mycket plugg och rätt som det var kom julen. Har haft världens bästa jullov med massa mys och träffat mina underbaringar; Issa, Anna & Bell.

och nu har det gått ett år och om två veckor är det dax för en ny vårtermin! Och den längtar jag verkligen efter, kommer bli sjukt spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0