.

har inte mått helt hundra idag. Emma kom över och snackade lite sen kände jag att jag behövde luft. Vi gick till ica för att köpa mina goooooda ugnsbakade chips. men nej. det finns inte i denna staden! iaf inte på hemköp eller ica. sååå kasst. så jag fick köpa godis ist ;)

vi gick hem till johanna för att se om hon levde (hon kom inte ens ut igår... ;)) precis utanför deras port är där en jättestor isfläck och jag har tänkt flera ggr att jag kommer halka på den. idag hade jag gummistövlar så varför inte utmana ödet lite? gjorde en jävla vurpa och mycket av godiset trillade ut ur påsen (bra för mig egentligen..). hahaha måste sett så jävla roligt ut.

snart kommer Johanna&malin och äter lite middag. sen blir det lördagsmys.

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA! så jävla klockrent gumman!

2011-01-15 @ 20:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0