Fredag/Lördag

igår kväll åkte jag till mitt andra hem ;) (issa&puttes..)
blev lite fredagsmys med paranormal activity 2 & Tb, såklart! paranormal var inte alls lika bra som ettan.. om man nu kan säga att ettan var bra? :) men för säkerhets skull så fick ebba mysa med mig inatt hihi.

imorse gick jag upp alldeles för tidigt för att vara lördag och pluggfri! kl 8 var Issa & jag på IH för att se semifinalen. Gick inte superbra och hittarp åkte ur. men vi spenderade resten av dagen där för resten av matcherna var riktigt spännande :) vid 14 körde vi snabbt hem för att hämta vovvarna för att sedan se finalen kl 15 :) kul med två helt otippade lag, Bosna mot Påarp och Bosna vann efter lite kämpande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0