godkväll bloggen!

idag har jag kännt mig sjukt effektiv. promenerade en liten sväng (inte så lång som jag tänkte...) men under tiden hann jag fundera lite. VAD gör alla karlskronabor om dagarna? Jobbar INGEN? det är fullt med folk överallt??? jättekonstigt.
hann med systemet för att inhandla en baginbox för törstiga flickor ;) inom åhlens.. och 25 min i solariet, det gillas! magen är neger och ansiktet är vitt, som det brukar vara med andra ord. varför blir man lättare brun på magen? eller iaf jag..

sen har det varit plugg, plugg och plugg. hunnit med lite tuberkulos, pneumoni och lite anatomi. jag har verkligen tre sekunder minne :( under tiden hann jag med en massa tvättar och var asnöjd, tills jag kom på att jag glömt och tvätta mina jeans som blivit alldeles uttöjda. jaja... nästa gång! knappt störigt..

emma kom på lite besök och vi fjantade oss och kollade på not another teen movie. båda två var nog på det dära töntiga humöret idag för det blev massa skratt :P

nu tänkte jag faktiskt plugga liiiiite till innan det blir dax för sängen.. konstigt nog pluggar jag väldigt bra på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0