I said I was fine, but I lied

efter skolan gick jag lite på stan med johanna för att leta efter lite grejer till min outfit ikväll. tror det kommer bli rätt bra ;) sen fick jag hämta ut mitt paket från busbjörnen hahaha. jävligt bra leveranstider, jag beställde det igårmorse ;) när jag var liten spelade jag alltid Bondespelet hos min kompis Tove och tyckte att det var sååå kul och ville alltid ha det men fick aldrig det. Det är typ som monopol fast man ska ordna så man flyttar från ett torp till slottet ;) så nu fick jag lite abstinens och beställde det. haha jaa jag har mitt barnsinne kvar, tur är väl det ;) så tråkig världen hade varit annars!

nu ska jag dammsuga lite och plocka undan här... senare kommer Johanna hit och jag ska laga lite mat till oss innan vi ska ska vidare.. får väl se hur det går, mina skills i köket är ju inte så bra. men igår på masterchef gjorde hon ena tjejen panerad kyckling så jag blev sugen på det. och lite rotfrukter i ugnen och lite bea/jenses böfhus sås! håll tummarna på att det blir bra:)

Kommentarer
Postat av: Tove

Hahahaha! Jag älskar det! Vi måste lätt ta ett parti snart :)

2011-01-21 @ 16:40:32
URL: http://taw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0