lite huvudvärk

har jag allt. men jag ska inte klaga. det kunde varit mycket värre haha :)
igår gick vi till becca och förförfestade lite. det var jag, emma, malin, becca, frida sen kom isabell, ilona och martin. efter ett tag gick vi vidare till nästa förfest. en kille i vår klass, hans killkompis hade inflyttningsfest. massor med folk men det var trevligt det med ;P
blev en tur till harrys med och det märktes att det var lönehelg om vi säger så. lite mer folk än förra helgen haha :)

nu ligger jag i sängen och är inte alls sugen på att plugga. men jag känner att jag verkligen måste... dryyyygt.
får bli lite slöpluggande i sängen, bättre än inget. men först en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0