måndag

vid 14 idag mötte jag upp Bellan och vi gick till Café Viva, vårt favoritställe. Jag har nog inte varit där på ett år, men när vi klev in kändes det som vi var där förra veckan! Där har man ju varit ett x antal gånger. Blev deras goda tacosallad, som jag alltid åt innan! mycket snack och det fick bli en kaffe med, är så himla trött om dagarna. Innan vi tog bussen åt varsett håll sprang vi inom Lagerhouse. Köpte kakeldekor, med rosor på. Har rätt tråkigt kakel så kan ju vara roligt att sätta upp ett par stycken!

Åkte sedan och hälsade på Issa och såg lite true blood. men när mamma&pappa var påväg hem från göteborg valde jag att åka med dem hem. Hade ingen bil och jag har blivit så jävla mörkrädd haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0