shopping med mamma

är inget bra. det resulterade i en massa saker som jag inte alls hade tänkt på från början. Jag åkte till IKEA idag med tanken att jag bara skulle köpa två lådor att ha under sängen. Kom hem med en bokhylla, något underlägg till grytorna som skulle vara suuuuperbra, ny gratängform (behövde jag iofs, Kim hade min och nu har han ju flyttat) och ja jag vet inte. Kuddar, kuddfodral och ljusgrejer. Jag lyckas alltid fylla bilen en massa när jag ska upp till Kalles. längtar till den gången då jag faktiskt bara har en resväska ;)
jaja jag ska väl inte klaga, man har världens snällaste mamma. Sen ville hon till flowerteam och köpa lite nya blommor, mina har förmodligen vissnat under lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0