sista dagen

idag har jag varit i helsingborg i tre underbara veckor. men det är sista dagen också..
Träffade Stellan och fikade på Kafferepet. åt en sjukt god kycklingciabatta så det blev en perfekt frulle ;)

åkte hem, sov lite tantmiddag. Sen kom bilen hem vid 17 så jag hämtade upp issa och drog med henne till jysk&ikea. jag var på jakt efter lila gardiner. och har jag väl bestämt mig för något SKA jag ha det. på ikea hittade jag lila gardiner, men de var rätt smala så fick köpa svarta med.. får se hur det blir ;) man får ju en bild i huvudet men om det blir lika bra i verkligheten vet jag inte... vi åt iaf avskedsmiddag på ikea ;) köttbullar för 16 kronor haha det är ju helt galet billigt. och gott!

åkte hem till Issa igen och såg lite true blood såklart. nu dröjer det innan jag får se det igen, det är vår grej!

ska väl strax krypa ner i sängen och sova, blir en tidig morgon. har lite som måste fixas innan tåget går mot Kalles igen :)

Kommentarer
Postat av: HELLE

inte?? jag hade badat varje dag! älskar det :)

2011-01-12 @ 20:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0