Snabbvisit i Kalles

nu har jag varit en sväng i kalles och fixat med lite grejer.
VIKTIGASTE: BÅDA mina tentor är godkända. Heeelllooo T3! :)

efter att jag var på läkemedelsräkningen åkte jag hem och så gick jag och mamma lite på stan.
Gick hem och började leka Byggare Bob. Snickrade (?!) ihop en hel bokhylla själv, riktigt stolt =) jag kan när jag vill haha. och det blev väldans fint. får ta kort senare ;)

Vi gick och åt på monte martre som ligger nära och bra. toast skagen till förrätt och fläskfilé med bea, sparris och limemarinerade kräftstjärtar för mig till huvudrätt. och lite vin såklart ;)

imorse var det ett till besök i skolan; opponering på arbetena vi gjort.. och vårt blev helt godkänt så det var skönt.
sen blev det lite mer snickeri, satte upp några hyllor och skulle börja sätta upp en annan så passade inte skruvarna. snacka om att jag är trött på hyllor!!!!

nu sitter jag hemma i hbg igen och ska vara här i en vecka till :) underbart! ikväll blir det lite mys till True Blood med issa. jag är helt fast! jag som sa att jag aldrig skulle börja se det ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0