tredje dagen i T3.

men det känns som om vi läst i ngr veckor! idag har vi föreläsning i endoskopi.. intressant och spännande vad de kommer ut med för ny teknik! :) men jag vill inte testa på det haha.
jaja just nu känns det som om man tentapluggar, för det är sjukt mycket plugg! jag har tyvärr ett guldfiskminne, så efter en tenta försvinner en del av informationen (kallas även för ytinlärning jag vet...). och nu när vi ska läsa om de olika sjukdomarna (just nu blodsjukdomar) så minns jag ju inte alls vad de olika leukocyterna gör! så idag har jag fått sitta och plugga in lite fysiologi med, men vad kan de skada? :)

nej nu ska jag faktiskt vara duktig och återgå till lite anemi och leukemi innan jag går över till jojjo för lite mys :)

Kommentarer
Postat av: issa

Du är duktig gumman :) men usch med mycket plugg, men du är som sagt så dutti :) ja, visst är hon söt ! De växer som faaan ;p när kommer du hem pinglan? läs min blogg, finns mer. 8)

2011-01-19 @ 18:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0