underbar helg

i fredags var det utgången och igår åkte jag till Malmö för att träffa familjen. De hämtade upp mig på stationen och så åt vi lunch på mando, favoritstället. aaaasgoda hamburgare hahah så det satt riktigt fint så dagen efter :)
gick runder på stan men det blev ingen shopping för mig. såå tråkigt att vara student när det gäller pengarna!
vi fikade lite innan vi gick hem till min morbror där min andra morbror också var. de två och min pappa fyller år nästan samtidigt så det var därför vi träffades, för att fira lite.
vi gick och åt på en fransk restaurang och jag testade grodlår för första gången hahaha. man måste testa allt tycker jag ;) (undantag sniglar.... det kommer väl om ngr år....). det var en riktigt bra kväll och jag bara älskar min familj :)

följde med mamma och pappa hem och sov här inatt.. nu ska karl och jag gå en snabbis på väla innan jag åker tillbaka till kalles :)

Kommentarer
Postat av: issa

Jag saknar dig !!!

2011-01-23 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0