when u came in the air went out

jag önskade att jag hade varit så våglig och skrev ut allt som hände i mitt liv, bloggen hade varit mycket roligare då ;) men ibland (väldigt ofta) finns det mycket som man inte vill att vissa ska veta..


igår åkte emma, johanna och jag hem till Henke. massa folk! vi blev väl runt 25 pers igår, jättekul :) sen följde de flesta med till harrys och där var det ännu roligare. Träffade K som jag inte sett på hundra år. det kändes verkligen som "when you came in, the air went out"... Det är väl konstigt att man stöter på personer man känner där man minst anar det?

idag mår jag bra, sjuk träningsvärk bara. jag kommer knappt ur sängen, min mage dödar mig..
väntar på emma som kommer förbi, jag behöver lite girltalk efter igår känner jag.. fast först måste jag nog sova en timme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0