en ledig dag

igår var jag ledig och snacka om att jag hade tur med vädret! låg hela dagen och stekte i trädgården, så skönt. När karl kom hem från jobbet körde vi ner och tog ett dopp på Larödbaden, jättehärligt.

På kvällen körde jag och hämtade Issa och vi körde ut till Familia. Vi fyndade lite ;) Jag hittade två långklänningar på Gina för 49 kr st.. hur billigt?? Sen ett par söta ballerina.. Var rätt skönt att gå där ute, inget folk, ordning och reda.. Det gillar vi :)

Shoppade även lite på Nellys rea, den är ju helt galen. Klackskor som kostat 400 köpte jag för 129! Hoppas nu bara att allt passar :)

idag jobbar jag kväll så strax blir det en liten cykeltur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0