Klumpiga Sara

jag kan vara rätt klumpig ibland.. och nu har det hänt två gånger på kort tid.. när jag cyklar till jobb måste jag cykla under en liten "tunnel" och där brukar alltid vara vatten.. så i förra veckan cyklade jag allt vad jag kunde (är en liten backe ner) för att sedan ta upp benen så att de inte blir blöta.. jag brukar alltid sätta dem på ramen, men fick för mig att jag skulle ta dem bak istället? slutar med att min fot fastnar i hjulet och jag hinner tänka att "nu slits min fot av, hur ska jag nå min mobil så att jag kan ringa efter ambulansen?!".. cykeln tvärstannar och som tur var hade jag mina joggingskor på mig så inget allvarligt hände mer än att två ekrar går sönder.. TUR!!!

idag skulle jag ner på knutan för att hämta min lönecheck på lönekontoret.. på vägen ner har jag lite brottom i trappan och kollar på mobilen.. tror att det är ett trappsteg kvar, men nej det var visst två.. så jag vrickar till foten rejält. dessutom den foten jag en gång haft en spricka i som är felläkt! får cykla lite sakta hem och halta upp för tinkarpsbacken..
nu haltar jag runt hemma med en lindad fot och hoppas verkligen att det lägger sig till imorgon, mååååste verkligen jobba!!!

kanske ska bli lite mer uppmärksam?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0