Söndag

fast att jag varje år säger att helsingborgsfestivalen, nej det är inget speciellt, har jag nu hamnat där nere alla tre dagarna? hur gick det till? haha :)

igår vart vi hos Matte&Jessika och förfestade lite. sen blev det enligt tradition ner för att lyssna på joddla. Blev några Cider i öltälten och sedan började det spöregna. Min snälla bror kom och hämtade mig! Så det blev inte så sent trots allt..

imorse gick anna och jag en lång runda och pratade om turkiet! men det var riktigt varmt + att det blåste ingenting = genomsvett sara... så nu har jag tagit mig en välbehövlig dusch och fixat lite inför kräftskivan på tisdag. skönt att fixa så mycket som möjligt nu idag för imorgon är det jobb kväll, sedan tisdag morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0