Bakis.se

igår vart det ju fest hos cicci&jocke och det var supertrevligt. gott bål och goda drinkar så det blev lite för mycket av det goda... hamnade på cardan där jag träffade Bell&Lollis och vi skakade loss lite.. men fy för vilka dregg det finns ute alltså.. men sammanfattat var det en mycket trevlig kväll ;)

imorse hade jag en sjuk huvudvärk och det bästa var att man skulle upp för lite släktkalas. mormor fyller år idag så vi åkte ut dit där en del av släkten var.. så där har jag spenderat dagen med god mat, bra sällskap och mys. och plockade jordgubbar i jordgubbslandet :) när vi var små fick vi aldrig göra det, för morfar var orolig att vi skulle trampa ner alla plantorna haha. vi åkte även till minneslunden innan och la en blomma för morfar. det var första gången för mig och det kändes jättekonstigt. jag är en person som vill ha de jag tycker om omkring mig, så det är en konstig och jobbig saknad man känner. :(

fick även med mig ett bord/nattduksbord som jag tänkte renovera lite nu när jag är ledig. börjar inte jobba förrens midsommarveckan så har lite tid över nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0