dålig uppdatering

sorry för en kass uppdatering. men i fredags kom ju bell till mig. jättemysigt. vi snackade och tog igen allt som hänt på en månad och sedan somnade vi rätt tidigt. i lördags började vi med en promenix och köpte nybakta bullar och hade en riktigt mysfrukost till miami ink ;) sedan blev det några timmar på stumholmen tillsammans med emma. tyvärr fick jag även säga hejdå till johanna och rebecca. Kommer verkligen att sakna johanna, vi har lärt känna varandra så bra denna terminen och hon har verkligen funnits där för mig med allt med morfar och så. kommer vara tungt med en sommar utan henne.
på kvällen kom malin&emma över och vi började dricka vin och snackade massa trams. hade verkligen jätteroligt och vi gjorde även ett besök på harrys.
idag började vi dagen med frulle på donken, mindre bra kanske. men vid 12 kom min söta lillebror hit och så gick vi till stumholmen igen tillsammans med emma. riktigt härligt väder och jag tog mig ett dopp ;) sen vart vi ju tvugna att besöka glassiären igen och jag vågade mig faktiskt på att testa en ny smak ;)

nu sitter jag och försöker packa lite.. svårt att veta vad man kommer vilja ha på sig i två månader?! jaja men det får gå. sen blir det middag på stars!! muuuums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0