mys i Bellibushuset

igår bjöd bellan på laxlasagne. älskar det. kommer nog bli mycket sådant i höst har jag en känsla av ;) sedan såg vi en film med jennifer aniston och adam sandelr "min låtsats fru" eller något sådant, riktigt mysig.

imorse ringde kl tio i sju. VARFÖR öppnar de hos tandläkaren så tidigt och varför får alltid JAG de tidiga tiderna? 7,40 vart det min tur. inga hål och blabla mycket bra. skönt :) men jag har ju lite problem med att mina visdomständer växer ut och då blir jag lite grinig ;P men det var inget större fel med det..
sen promenerade vi (bell och jag) hem till henne igen och åt god bullfrukost och mös till en annan film. dock somnade jag och vaknade inte förrens vid 12. då ringde pappa och frågade om vi skulle luncha i stan. så nu mellanlandar jag i Laröd och ska strax in till stan med familjen. MYS.
fattar inte att det är 4 år sedan jag tog studenten!! det ryser i hela min kropp när jag ser de små barnen ;P jag vill uppleva det igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0