mysdagar i götet

i måndags tog jag bussen till göteborg och johanna. mitt söta lilla hjärtegryn. hon mötte upp mig på stationen och sedan kom hennes andra vän johanna med. vi åkte hem till Jojjo och åt lite och lämnade grejerna innan vi körde iväg och hyrde film.

igår var vi (jag, Johanna & johanna) på stan och shoppade. jag som inte skulle handla ngr kläder alls på en månad, jojo... det gick ju bra ;) Lunch på jensens böffhus och lite mer shopping. hann även med att hälsa på pappa på sjukan.. stackars pappi... eftermiddagen/kvällen spenderade vi på liseberg och åkte allt och spelade på allt. tillslut vann jag på marabou :)

idag tog vi en rejäl sovmorgon och åt god frukost tillsammans innan det var dax för hemfärd.. pappa blev utskriven idag så jag hade tur att mamma skulle hämta honom, så slapp jag ta tåget hem.. så johanna körde mig dit och så vart jag lite med pappa innan mamma kom till oss..

nu sitter man här hemma i hbg igen, lite ångest man har?? imorgon är det jobb som gäller igen, tillbaka till verkligheten!

sötaste johanna<3

 

happyface


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0