onsdag

idag har jag tittat på emmas nya lägenhet. hon har bott på min gata men nu ska hon flytta ännu närmare ;) vi kan vinka till varandra, underbart!

vi promenixade lite på stan för jag var på jakt efter en ny bikini. hittade en riktig sara-bikini på gina. med rosett! TOKsöt haha :) mycket finare i verkligheten med ;)

och fast att jag inte har några pengar råkade jag köpa en ny klänning från indiska. men det fanns inga bilder och jag är inte så hightech att jag tar kort på grejerna. ;)

sen på eftermiddagen ville jag inviga min nya bikini så jag gick bort till stumholmen ENSAM (vuxenpoäng!). låg inte en kotte där så hade hela stället för mig själv. underbart.

nu ikväll blir det mys och GODIS med johanna och Malin!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0