Tisdagsmys

igår efter jobb och dusch cyklade jag snabbt ner till stan för att möta upp Bell. Beach Club skulle ha lite after beach och lite event inför premiären av tisdagsklubben. så vi drack goda drinkar och njöt av solen till riktigt bra musik, kändes som att vara utomlands.

efter ett tag cyklade vi hem till Bell och fixade lite middag. vi satt ute på balkongen och åt pasta m. räkor och gott rosé till det! Gjorde oss i ordning och sedan blev det hampan för ännu mera rosé och sedan tillslut Cardan och tisdagsklubben. har alltid lika roligt med Bell! Sen cyklade jag hem mitt i natten, gissa om jag cyklade snabbt? jag som är mörkrädd och allt haha..

idag har det varit en heldag på stranden från 10-16.30 med ett toppengäng. riktigt riktigt härligt och detta behövde min kropp!


obligatoriska strawberry daiquari!

 

 

mys på balkongen

 

och posebilden efter lite mkt vin...




Kommentarer
Postat av: Isabell

posebilder we like ;)

2011-06-30 @ 00:02:28
URL: http://www.ibergsten,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0