2 mysiga dagar

fick nog av att sitta inne och släpade ut min röv igår. mötte finaste Issa för lite lunch&skvaller på stan.. vi åkte hem till henne efter det och såg på lite tb och vilade på soffan, myyyse. sen fick Karl hämta mig.. i söndags åkte jag hit endast i converse och vårjacka, på tok för kallt!!!

idag mötte jag upp en annan isabell, nämligen bell. vi gjorde lite ärenden på stan innan vi hamnade på haket. riktig godismat. oxfilé&kycklingfilé på spett med pommes, bea och tzatsiki. mumsss.. tog en liten powerwalk hem till henne och kollade på film och mös. älskar vår humor! blev lite tacomys och vemvetmest emellan med..

när jag ska åka hem snöar det?! så pappa fick hämta mig, jag kan ju inte vistas ute. så nu låser jag in mig igen och kommer ut när det är sol och 10 grader varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0