afterschool & sjöslag

igårkväll mötte jag upp några från klassen och gick till ett ställe som heter Antos. på torsdag kör de lite speciellt för oss studenter och en öl/cider eller ett glas vin kostar 30 kr. billigt = farligt. det var jättetrevligt och kul att träffa folk man inte normalt umgås med. träffade två stycken som har praktik där jag ska komma ut snart (bara 3 v kvar, galet!!) och de trivs såå bra så jag hoppas att allt går vägen! iaf. efter lite vin och så ville vi göra något annat så vi bestämde oss för att gå på kadettfest. av någon anledning var det killarna som ville dit? hm.... jaa. kadetter kan inte beskrivas, de måste upplevas!!

en toppen torsdag hel enkelt.. nu ska jag promenera bort mot malin för det är lovely väder idag. hoppas att ni också har det!

Malin och jag stod och tittade på detta och undrade vad det kunde vara. priser eller liknande från något krig?  nejnej, det är priset i badminton, pingis etc..  haha


Kommentarer
Postat av: Isabell

haha dem som är längst ner har jag likadana fast då för fotboll istället ;)

2011-03-11 @ 15:16:06
URL: http://www.ibergsten,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0