Forever 21

igår firade vi (igen) att Johanna fyllt 21! vi åt världens godaste tacotårta som Becca gjorde till oss och hade en jättemysigt. efter en stund kom några fler från klassen. Efter ett tag gick vi till harrys och igår var det så bra att när man betalade inträde (100 kr) så fick man hundra kronor i presentkort att använda i baren. perfekt.
haha sen såg jag the man of my dreams typ. egentligen borde jag väl inte skriva ut detta men jag tycker att fler ska göra som mig och ge komplimanger till andra, det mår man bra av. asså han var så snygg och en riktig sara kille. mörkt hår, fina ögon och tatuerade armar. muuums. haha så jag gick fram och sa det. Hoppas att han blev glad ;)

nu ligger jag i sängen och kollar på vasa loppet. heeellooo nörd. haha. lite frukost hade inte suttit fel.. vet att jag har pucko med extra mycket kakao i kylen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0