Fredag

efterlängtad dag: csn! behövs verkligen känner jag. tur att min frys har varit välfylld, det är inte många kronor som lagts på mat denna månaden säger jag bara..

idag ska vi gå en sväng på stan och självklart är det dåligt väder! har varit fint väder hela veckan och nu när man vill njuta lite extra av det så är det kasst. tråkigt.. hoppas att jag kan hitta något till ikväll men jag tvekar lite på det. hms vårkollektion är lite för vitt och blommigt just nu för en utekväll känner jag :) blir säkert en god lunch med massa skitsnack med. kommer bli en bra dag idag, det känner jag på mig och det behöver jag!!

men jag måste också tillägga att jag saknar min familj något otroligt, det knyter sig lite i magen. ni som har er familj nära och kan besöka dem varje dag, uppskatta det!!!! det är bland det bästa man kan ha oavsett vad som händer. en familj ställer alltid upp!!! och jag vet att jag varit lite otacksam för mina föräldrar ibland, men de är verkligen verkligen världsbäst!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0