galen kväll

igår var gaaalet. förstår inte hur jag kan må så "bra" idag..

tjejerna (becka, emma, johanna) kom till mig och vi förfesta här.. jag dricker alltid vin men nu tänkte jag att det var dax för något rejält så det blev redbull vodka. tjosan jo.. men det var riktigt mysigt att bara vara vi tjejer för en gångs skull. (malin saknades dock!!!)
trillade in på harrys och shakade loss så jag är numera invalido 1. min lilltå är sabbad. och jag kan berätta att mina nya 14 cm är döööö sköna! förrutom det med lilltån då..

jaja. vi skulle gå hem och på något sätt blir johanna av med sin väska?? där hennes nyckel ligger och det finns bara en nyckel hem till henne! hon gick in och letade (sa hon iaf...) men inget. så vi fick mysa i min säng inatt med lite trevligt sällskap ;) på morgonen ringde vi till harrys igen men nej.. så ringde vi hennes mobil 5000 ggr men inget svar men det kom signaler. sen en timme senare ringer dem från harrys och säger att de hittat väskan. heelt underbart!!!

så vi hämtade den och sedan en sväng på stan.. nu måste jag vila mig för jag tror det blir en utgång till ;) varför bryta ett bra mönster???


sen stannade kameran hemma resten av kvällen. lika bra det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0