klumpen i magen

blir bara större och större. imorgon ska jag åka hem till helsingborg och jag vill inte. eller jag vill, men jag tänker bara på varför jag åkte hem sist och det gör så att jag inte vill åka. begravningen är på fredag och det kommer nog bli jättejättejätte jobbigt. här i karlskrona lever man verkligen i sin egen bubbla. jag är inte med om vad som händer hemma och för mig lever fortfarande morfar. jag kan/vill inte ens förstå att han inte finns här i livet med oss.. man tränger bort alla problem och lever här.. så jag tror att fredagen kommer chocka mig. men jag behöver det. jag vill gråta ut min sorg, för det är så jag hanterar den. men här kan jag inte gråta, för det har ju inte hänt?? ohh vad jag vill till min familj och få tusen kramar och få krama om dem!

världens bästa bror och morfar<3


Kommentarer
Postat av: Tove

Har Kalle man blåa Strumpebyxor på sig? ;) varför?!!!

2011-03-31 @ 20:45:28
URL: http://taw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0