långa dagar

jag kan ärligt säga att dagarna bara flyter in i varandra. jag vet knappt vad det är för dag längre.. man är både psykiskt och fysiskt trött och det känns jätteoverkligt. allt prat om hur begravningen kommer bli, vilken/vilka låtar som ska spelas känns bara fel. men samtidigt vill jag bara att begravningen ska komma så att jag kan få se honom "fin" och hoppas att de sjukhusbilderna som spelas upp i mitt huvud hela hela tiden ska försvinna.


idag ska jag ta mig ur min lilla dvala här hemma och ge mig ut. ska möta upp issa och fika lite. se på lite folk, få lite frisk luft..

tack alla fina för snälla ord och tankar. saknar min lilla familj i karlskrona, ni är obeskrivliga. hur man kan känna så starkt för några efter bara ett år är otroligt, men ni är bäst<3<3

Kommentarer
Postat av: Malin

vi finns alltid för dig sara.

2011-03-16 @ 10:32:22
URL: http://perfektani.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0