wonderful world

jag undrar vad som hände med mig i fredags? det är som om jag trillat/blivit slagen, vilket jag vet att jag inte har. foten är cp, armen gör jätteont och ja jag vet inte haha. så igår kunde jag absolut inte få ner mina fötter i ett par klackar så istället för en utgång blev det mys hemma hos mig..

johanna och jag gick till hemmakväll och köpte lite godis, chips och dipp. vi bäddade ner oss i soffan med täcken och kuddar och såg "remember me" och "the last song". Johanna hade inte sett någon av dem och jag har ju guldfiskminne så vi grät ikapp.

nu sitter jag och äter lite frulle och njuter av en chailatte. det är ju faktiskt söndag ;) ska strax hem till malin och äta våfflor, det hanns inte med i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0