Bara vara

mån-tors har varit väldigt intensiva dagar med mycket praktik, grejer som ska göras innan/efter. så igår var jag ledig och det är skönt att ha en dag där man bara kan göra vad man vill. Vaknade, gick morgonpromenad och köpte nybakade bullar. sov lite till, tränade och kvällen bestod av massa mys med tjejerna. man får så mycket socialt på sjukan så när man väl är ledig skadar det inte att vara lite ensam. jag tycker att det är väldigt viktigt, att man lär sig tycka om att "umgås med sig själv". man behöver det ibland.


idag har jag också börjat med morgonpromenad och ätit god frukost. smakar så mycket bättre när man gått innan ;) lite senare idag blir det en sväng till gymmet och ikväll ska jag mysa med malin&johanna. har lovat johanna att baka brownies till henne så jag får gå och handla lite med :)




Kommentarer
Postat av: issa

ooo, jag är verkligen värdelös på att umgås med mig själv. Eller jag tycker inte om att göra det, hehe, vilken nyhet?

2011-05-28 @ 18:05:20
Postat av: Tove

Heeeeet!!!!

2011-05-30 @ 17:22:05
URL: http://taw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0