SOMMARLOV

btw, så har jag sommarlov from. idag! SÅ UNDERBART! kommer att sakna avdelningen och mina handledare en del, de har lärt mig så otroligt mycket. men samtidigt känner jag att kroppen behöver lite ledigt! somnade direkt när jag kom hem i eftermiddags och ville inte alls gå upp för att gå till bosun. men när man väl tränat är det härligt så jag gav mig iväg och mötte malin!

nu ser jag fram emot några underbara, lediga dagar i karlskrona innan det är dax för en sommar i helsingborg!!

förresten fyller M år idag. du får inga 200 ord, men några rader ;) grattis grattis SM! :)

Kommentarer
Postat av: Mr M

Haha tackar för gratulationen och ditt fina inlägg ;)

2011-05-30 @ 22:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0